Kinderdagverblijf Hun Wereld staat voor een goede kinderopvang. We doen onze uiterste best voor kinderen én ouders/verzorgers. U kunt van ons op aan. Toch kan het wel eens voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. Laat het ons dan weten. Door kritiek kunnen wij onze organisatie verbeteren. Een gesprek tussen de betrokken personen helpt onvrede meestal snel de wereld uit. Soms is dat niet voldoende. Ouders kunnen hun klacht kenbaar maken door middel van klachtenformulier dat verkrijgbaar is op onze locatie. Een klacht kan over van alles gaan, over een verschil van mening over de verzorging, over de factuur of over de bejegening door medewerkers.
Kinderdagverblijf Hun Wereld heeft een protocol klachten voor het omgaan met klachten. Deze protocol klachten ligt ter inzage op onze locatie. Hier kunt u uitgebreider lezen hoe het indienen van een klacht in zijn werk gaat. Is het niet gelukt om een klacht af te handelen met de betrokken medewerker dan zal de locatiemanager of de manager van de betreffende afdeling op het hoofdkantoor zich erover buigen.
Externe klachtencommissie
Biedt de interne klachtenprocedure geen bevredigende oplossing, dan kunt u gebruikmaken van de mogelijkheid uw klacht in te dienen bij een externe, onafhankelijke klachtencommissie, De Geschillencommissie. De leden van deze commissie hebben geen binding met Kinderdagverblijf Hun Wereld. Wettelijk gezien kunt u zich direct tot deze commissie wenden maar Kinderdagverblijf Hun Wereld geeft er de voorkeur aan om allereerst intern te kijken of we uw klacht op kunnen lossen. Vanzelfsprekend behandelen wij uw klacht zorgvuldig. Alle betrokkenen bij de behandeling van de klacht zijn tot geheimhouding verplicht.
We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Zijn er klachten?
Kinderdagverblijf Hun Wereld staat voor een goede kinderopvang. We doen onze
uiterste best voor kinderen én ouders/verzorgers. U kunt van ons op aan. Toch kan het
wel eens voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. Laat het ons dan weten. Door
kritiek kunnen wij onze organisatie verbeteren. Een gesprek tussen de betrokken
personen helpt onvrede meestal snel de wereld uit. Soms is dat niet voldoende. Ouders
kunnen hun klacht kenbaar maken door middel van klachtenformulier dat verkrijgbaar is
op onze locatie. Een klacht kan over van alles gaan, over een verschil van mening over
de verzorging, over de factuur of over de bejegening door medewerkers.
Kinderdagverblijf Hun Wereld heeft een protocol klachten voor het omgaan met
klachten. Deze protocol klachten ligt ter inzage op onze locatie. Hier kunt u uitgebreider
lezen hoe het indienen van een klacht in zijn werk gaat. Is het niet gelukt om een klacht
af te handelen met de betrokken medewerker dan zal de locatiemanager of de manager
van de betreffende afdeling op het hoofdkantoor zich erover buigen.
Externe klachtencommissie
Biedt de interne klachtenprocedure geen bevredigende oplossing, dan kunt u gebruikmaken van de mogelijkheid uw klacht in te dienen bij een externe, onafhankelijke klachtencommissie, De Geschillencommissie. De leden van deze commissie hebben geen binding met Kinderdagverblijf Hun Wereld. Wettelijk gezien kunt u zich direct tot deze commissie wenden maar Kinderdagverblijf Hun Wereld geeft er de voorkeur aan om allereerst intern te kijken of we uw klacht op kunnen lossen.
Vanzelfsprekend behandelen wij uw klacht zorgvuldig. Alle betrokkenen bij de behandeling van de klacht zijn tot geheimhouding verplicht.
Klik hier voor onze protocol klachten